Thursday, September 13, 2012

Radang Tumit dan MC 2 hari

Pelik benar nama sakit ni kan. Ni first time aku dengar. Tp sakit die MasyAllah. Doktor kata paling worst jgn sampai die bernanah. Ngerinya.

Pagi tadi bila nak bangun tido utk pergi kerja rasa sakit sgt nak pijak lantai. Bila pikir kena drive sendiri g ofis dengan keadaan kaki n pinggang yang sakit aku berkira nak g kerja atau tidak.

Terkenangkan pulak kalau la jalan congested pastu dgn kaki sakit mcm ni.. Mau aku benti tepi jalan jugak. At the end x pergi jugak.. Betul tak?

So aku amik decision x pergi kerja sbb nak g check kat klinik. Sampai2 klinik n check up, doktor pun bagi aku mc 2 hari suh restkan muscle n amik ubat.

Rasa berat hati lak x g kerja arini. Maklumla pekerja komited la katakan. Tp akhirnya aku mengalah jugak. Now duk umah n rest je.

Hopefully kaki ku ni cepat sembuh hendaknya. Aminnnn...

No comments:

Post a Comment